سوالات متداول

.سوالات بیشتر مطرح شده توسط کاربران لنز:
با انتخاب مدیریت پروفایل و سپس ایجاد پروفایل جدید می‌توانید برای افراد دیگر در حساب خود پروفایل ایجاد کنید.
برای خرید محتوا می‌توانید ابتدا حساب خود را از طریق شماره‌گیری #7*، یا استفاده از شارژ مستقیم (قابل دسترسی از قسمت تنظیمات برنامه) شارژ کنید یا محتوای مورد نظر خود را از طریق پرداخت بانکی بخرید.
در بالای صفحه «پیشنهاد شده‌ها»، گزینه‌ای با عنوان جستجو وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید محتوای مورد نظر خود را جستجو کنید.
با انتخاب شبکه پخش شده، می‌توانید برنامه‌های پخش شده را انتخاب و تماشا کنید.
با انتخاب آیکون قلب، می‌توانید برنامه مورد نظر خود را به لیست علاقه‌مندی‌های خود اضافه نمایید.
بله، با انتخاب آیکون ساعت، می‌توانید زمانی را برای یادآوری مشخص نمایید.
‌شما می‌توانید همزمان با تماشای برنامه مورد علاقه خود، آن را ضبط کنید و یا تاریخ و ساعتی را مشخص نمایید تا برنامه به صورت خودکار توسط اپلیکیشن ضبط شود.
با انتخاب آیکون قفل، می‌توان محتوای مورد نظر را محدود کرد.
در قسمت تنظیمات می‌توانید زبان برنامه را (در صورت موجود بودن زبان دیگر) انتخاب کنید.
می‌توانید با امتیاز دادن میزان رضایت خود را از برنامه‌ای که تماشا کردید نشان دهید.
شما می‌توانید از قسمت «پیشنهاد شده» برنامه‌های پیشنهادی را تماشا کنید.
در قسمت «معرفی» اطلاعات مربوط در مورد برنامه‌ها موجود هستند و می‌توانید جزئیات مورد نیاز خود را به دست آورید.
شما می‌توانید از طریق گزینه «انتخاب پروفایل دیگر»، پروفایل خود را تغییر دهید.
شما می‌توانید در قسمت لنز من > آخرین بازدیدها، از برنامه‌های تماشا شده باخبر شوید.
از طریق انتخاب نام کاربری در صفحه لنز من و سپس انتخاب مدیریت پروفایل می‌توانید اطلاعات پروفایل و تصویر خود را تغییر دهید.
این اپلیکیشن از طریق همه سرویس‌های اینترنتی داخل کشور قابل استفاده است.
برنامه‌های موجود در اپلیکیشن تا 7 روز پس از پخش قابل دسترسی خواهند بود؛ همچنین، کاربر می‌تواند برنامه‌های مورد علاقه خود را تا 10 ساعت ضبط کند که این حجم نیز تا سه ماه (90 روز) قابل دسترسی خواهد ماند.
خیر، در حال حاضر برنامه‌ای برای افزودن شبکه‌های استانی به لیکو وجود ندارد.
برنامه تمامی کانال‌های صدا و سیما همواره رایگان خواهند بود ولی تخفیفی برای ویدئوها یا برنامه‌های دیگر در نظر گرفته نشد است.
خیر، این اپلیکیشن تنها قابلیت استفاده بر روی اندروید را دارد.
بله امکان نصب اپلیکیشن روی تمامی دستگاه‌های دارای سیستم عامل اندروید وجود دارد.
به محض قفل شدن صفحه نمایش، پخش برنامه و در نتیجه استفاده از ترافیک اینترنت متوقف می‌شود.
بله، دو کاربر می‌توانند به صورت همزمان از یک حساب استفاده کنند و در صورت تمایل کاربر سوم به استفاده از همان حساب، یکی از دو کاربر باید از برنامه خارج شود تا نفر سوم امکان ورود به آن را داشته باشد.
خیر، برای انجام ثبت‌نام ارسال هیچ مدرکی مورد نیاز نیست.
برای تغییر کلمه عبور می‌توانید روی «رمز خود را فراموش کرده‌ام» کلیک کنید و یا از گزینه «مدیریت حساب» استفاده نمایید.
برای درخواست لغو حساب، از طریق شماره 09377270000 با مرکز ارتباط با مشتریان تماس بگیرید.
تمام حقوق برای ایرانسل محفوظ است